אניאגרם בארגונים

מה קורה כשמנהל משאבי אנוש, טיפוס 1, פוגש מנהל תפעול, טיפוס 7

היום יותר מתמיד כבר ידוע שעובדים מקצועיים זה לא מספיק.
תקשורת, יחסים אישיים, קונפליקטים ומאבקי כוח, הם הגורמים המבדילים בין ארגון כושל לארגון משגשג.

אניאגרם – מודל מהפכני לתקשורת מיטבית
מודל ה"אניאגרם" מחלק את האנושות לתשעה טיפוסים החושפים 9 אסטרטגיות התמודדות עם העולם,
כשכל טיפוס הינו בעל מחשבה, רגש והתנהגות אופיינית ומעין "שפה" משלו.

לדוגמא: מה קורה כשמנהל משאבי אנוש, טיפוס 1, פוגש מנהל תפעול, טיפוס 7?
טיפוס 1 מתאפיין בנטייה לפרפקציוניזם ושמירה נוקשה על החוקים.
טיפוס 7 נוטה להרפתקנות, חיפוש ריגושים ו… לא ממש חובב כללים.
כבר הבנתם את הרמז…?

גם בתחום שירות הלקוחות, האניאגרם מחולל שינוי מרחיק לכת.
הפנמת דרכי הפעולה הייחודיות בקרב נציגי השירות, ישפיעו על רמת שביעות הרצון אצל הלקוחות – זו הבטחה!
בעבודה עם האניאגרם נכשיר את הצוותים להתמודד עם תשעת הטיפוסים, והדרך לתקשורת זורמת אופרטיבית ונטולת מאבקים, תוביל לשיפור תוצאות העסק.

מגוון – פיתוח ארגוני בגישת המשאב האנושי, הפתרון האופטימלי לארגון שלך!

כחלק מהגישה ההוליסטית, אנו עושים שימוש נרחב בהטמעת מודל ה"אניאגרם" בתחומים כגון:
פיתוח מיומנויות ניהול, שירות, שיתופי פעולה ועבודת צוות, שימור עובדים, ניהול קונפליקטים ועוד.
הקניית מודל ה"אניאגרם" והטמעתו מתבצעות במסגרת סדנאות, קורסים, ייעוץ ואימון אישי, כחלק אינטגראלי משירותי הייעוץ והפיתוח האירגוני שלנו.
בין הארגונים שכבר נהנים מתוצאות המודל בפרט ומהנחיית "מגוון" בכלל, ניתן למנות את לאומי קארד, אינטל, רשות שדות התעופה, צוות 3, נתיבים, QAS SWISSPORT ועוד.

הדרך לארגון משגשג, תלויה בתקשורת בין עובדי הארגון למול הלקוחות, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולבחון כיצד ניתן להטמיע את המודל גם בארגונך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.